Hitparádu jsme v Rádiu Ostravan, které hraje pouze hudbu Moravskoslezského kraje, začali vysílat letos v lednu. „Do prvního kola jsme nasadili deset písní, které vznikly loni v Moravskoslezském kraji a které jsme považovali za nejlepší. V každém dalším kole jsme každý týden nasazovali dvě novinky. Celkem se tak v hitparádě objevilo pět desítek písní,“ říká dramaturg a šéf programu Rádia Ostravan Aleš Honus.
„V červenci jsme vyhlásili přestávku, abychom si trošku oddechli a abychom načerpali síly. Mezitím se v éteru objevila spousta nových písní, takže první kolo po letní přestávce bude nabité skutečně kvalitní hudbou,“ dodává Honus.
Hitparáda nyní bude mít novou koncepci, která počítá s tím, že z žebříčku budou vyřazovány nejenom písně, které se v hlasování posluchačů objeví na posledních místech, ale i ty, které se v hitparádě drží velmi dlouhou dobu, což je praxe i v jiných zavedených hitparádách.
Nová pravidla zveřejníme právě v živém narozeninovém vysílání v pondělí 20. září, jehož podrobný program zveřejníme v pátek 17. září.
Sponzorem pořadu Hitparáda Rádia Ostravan je účetní a daňová kancelář TOPTAX Ostrava.